lördag 29 december 2007

Gerbia Design

Välkommen till Gerbia Design!

Det började i höstas när jag försökte hitta symönster till barnkläder. Jag hittade inte vad jag letade efter men jag hittade något som var bättre. Jag hittade till alla dessa fantastiska sy-och-handarbets-bloggar. Nu har jag följt några bloggar under en tid och blivit inspirerad till att faktistk själv ge mig på att ha en blogg - Gerbia Design.

Jag är lite av en nybörjare och har väl ännu inte listat ut alla bloggens finesser - kanske kan jag få tips av er lite mer vana bloggare.

Även jag har sytt en hel del till mitt barn, en dotter som börjar närma sig två år, och jag ska fotografera och lägga upp det jag har gjort och det jag gör här på bloggen. Men först måste jag få mina alldeles nyligen beställda namnlappar.

Jag planerna nu närmas är att sy gardiner till dotterns rum, att påbörja hennes vårgarderob samt att sy ett litet "baby-startkit" till en väninna som väntar sin bebis strax efter nyåret. Till "baby-startkitet" har jag beställt det fina kanintyget från JNYDESIGN.

/Gerbia

Inga kommentarer: